Så sjukt sugen på att börja spela...

World of Warcraft, alltså WoW. Ni kan inte förstå vilket sug jag har att spela det bara på grund av alla djur som finns med i själva spelet. Visst, de kostar att spela. Men jag kan ju alltid prova en månad och se om jag gillar spelet eller inte.
För jag har testat spelet förr på en 7 dagars trail, och råkade använda min boost till lvl 100, var trött å skulle trycka nej men de blev ja av misstag. Haha sån ångest jag fick då!
 
Annars då, inte mycket som hänt på det nya året. Snön kom ju iallfall... lite sent skulle jag väl kunna påstå.
Funderar på hur jag ska göra med alla födelsedagar som kommer komma snart. Missar ju en hel massa. Mindre tårta = mindre fetto. Skämtosido!
 
 
Har väl inte så mycket mer att säga nu just. Kanske uppdaterar mer sen, puss hej!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0