Instagram tag/lista

Här kommer jag mitt i allt och ska göra en instagram tag!
 

1. Vad heter du på Instagram? aaaaamme (de är 5 st A så ni inte behöver räkna! ;) )

2. När skaffade du Instagram? 166 weeks ago.

3. Första uppladdade bilden? En jävligt ful selfie, vad fan tänkte jag med då? :D

4. Hur ofta lägger du upp bilder? Beror på! Ibland lägger jag inte upp på flera veckor, sen kan de komma bilder typ varje dag. Haha!

5. Bild som fått flest likes?

6. Varför skaffade du Instagram? För att alla andra hade de, och jag följde strömmen typ.

7. Vilka typer av konton följer du? Mat och bakrelaterade, även bloggarem youtubare och mina vänner, såklart!

8. Är din Instagram öppen eller privat? Öppen!

9. Vilka typer av bilder lägger du upp? Selfies, mat, kattbilder. Är väl mest de.

10.  Favoritbild? Vet inte, haha!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0