Christmas tag/Jultagg

1. Pepparkakor eller lussebullar? Pepparkakor
2. Skumtomtar eller knäck? Knäck, gillar inte skumtomtar konstigt nog.
3. Ischoklad eller marsipan? Inget utav dessa.
4. Köttbullar eller prinskorvar? Köttbullar, alla dagar i veckan!
5. Julkorv eller julskinka? Julskinka, damn så gott!
6. Lax eller sill? Lax alla dagar i veckan.
7. Sylta eller pastej? Pastej, tror jag...
8. Paradis eller Aladdin? Föredrar Pandas konfektyrask, kommer sakna den denna jul dock :(
9.Revbensspjäll eller Jansons? Janssons, inge större fan av revbenspjäll, tyvärr!
10. Glögg eller julmust? Både och!
11. Rödbetsallad eller dopp i grytan? Ingen av dessa
12. Ris a la Malta eller gröt? Båda två!
13. Hemma eller borta? Jag har ju två hemma, Finland och Sverige. Men i år blir de hemma i Sverige
14. Utomlands eller Sverige? Sverige, eller kan jag säga Finland också? :D
15. Ge eller få? Ge, för jag har liiite svårt ibland med att få. Blev alltid besviken som barn när jag inte fick min playstation! Haha.
16. Mysteriet på greveholm eller Sunes jul? Ingen.
17. Chokladkalender eller paketkalender? Chokladkalender!
18. Plastgran eller äkta? Äkta är väl bäst, men fy fan för alla barr!
19. Arne weise eller Ernst? Arne, lätt!
20. När vill du att första snön ska falla? Några dagar innan jul, helst.
21. Har du haft en grön gräsmatta på julen? Tyvärr så har jag de.
22.När är det dags att pynta? Ett par dagar innan har vi alltid gjort hemma hos mina föräldrar.
23. Kan du komma på något negativt med julen? Allt julgodis i affärerna försvinner.
24. Favorit julfilm? Ingen, tror jag.
25. Favorit julkalender? Aldrig sett någon julkalender slaviskt.
26. Blir du mättad av julen när den är slut eller vill du ha mer jul? Vill inte ha mer jul när den väl är slut, förrens typ ett år senare.
27. När öppnar du dina julklappar? Oftast på julaftonskvällen, vet inte hur de blir i år dock.
28. Favorit juldoft? Julgröt, julskinka och pepparkaka!
29. Vad framkallar mest julstämning? Snö! Och Kalle Ankas jul.
 30. Vad är viktigast med julen? Att alla är samlade tillsammans.

(I know, gjorde denna tidigare. Men kände att svarena inte blev "korrekt" då. Nu känns de som att svarena är rätta istället!)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0