När året går mot sitt slut...

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja! Jag blev uppsagd från mitt jobb där jag jobbade från sommaren 2014 till vintern/våren 2015. I samband med de så tog jag och packade min väska för att åka hit till var jag bor nu för att hälsa på hos min pojkvän. Vilket... är ett va de bästa beslutet jag tagit i mitt liv.
 
Har du några nyårslöften?
Nej.
 
Blev några av dina vänner föräldrar i år?
Nej! Inte vad jag vet om i alla fall, haha.
 
Vilka länder besökte du?
Sverige.
 
Vad önskar du att du gjort mindre?
Vet faktiskt inte. Inget tror jag!
 
Bästa köpet?
Mina poros från League of Legends, de är ju så söta!
 
 
 
 
Bästa minnet från 2015?
Att jag förlovade mig, var på Sommarfinalen EU LCS för League of Legends som är de europeiska finalerna för spelet att komma till Worlds. Och att vi fick hem våra pälsbollar.
 
 
 
 
 
Vad gjorde du på din födelsedag 2015?
Jag var hemma och firade den med min familj i Finland. <3
 
Favoritprogram på TV?
Jag ser faktiskt inte på TV. Så har inge speciellt... favoritprogram
 
Ett speciellt datum du kommer minnas?
Jag har två! 6 mars då vi träffades för första gången i verkligheten jag och min kille, sen 17 juni när vi förlovade oss!
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Att resa till och från Sverige tur och retur ca 6-8 gånger tror jag de blev.
 
Hur skulle du beskriva din stil i år?
Väldigt... varierande, haha. Mycket mjukiskläder, bor i såna kläder ju!
 
Vad fick dig att må bra?
Allt stöd från min familj även fast de inte var så... glada över att jag skulle flytta så långt från dem, men jag vet att de älskar mig och vill jag ska vara lycklig!
 
Är de något du saknade 2015 och vill ha år 2016?
Pätkis, pätkis och återigen PÄTKIS. Herregud, Sverige har inte pätkis någonstans så vitt jag vet. Blir galen utan det ju! Haha.
 
Vad ser du mest framemot med år 2016?
Att få träffa min familj och mina vänner i Finland igen <3
Marianne
2016-01-08 @ 15:34:55

Ditt år ha vari så härligt!
Ja sir å fram i mot att få träffa dig <3

Svar: Får hoppas vi träffas snaaart :D <3
Emma




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0