God kväll!

Ett lite sent blogg inlägg ikväll men kände för att uppdatera bloggen lite.
 
Har inte hänt så mycket sen jag uppdaterade sist med pulled chicken i min crockpot. Förutom att jag gjorde det igen bara för att de var SÅ gott. Av resterna som blev ut av pulled chicken i lördags så gjorde jag igår pizza. Sjukt gott och mycket uppskattat!
 
Tidigare ikväll så hörde jag och min sambo något mysko ljud från köket och tydligen så hade Jinx fått upp ena kökslådan och hoppat upp dit. Är fan glad att hon inte öppnade någon av lådorna som hade knivar i sig.
Så hon fick en liten utskällning för sitt lilla bus, fast hon är ett litet busfrö oavsett.
 
Hur mår ni då? Jag mår bra, lite stressad för julen. Jag vet inte varför men jag känner mig alltid lite småstressad inför julen. Kanske för att de är så mycket som ska göras då. Jag vet faktiskt inte.
 
Ska nog snart gå och lägga mig, är rätt så trött av någon konstigt anledning. Godnatt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0